Terminal

hoe bouw ik een terminal ?

ik wil er 1 bouwen in dalaman 

en hoe kan ik een andere hub openen 

Kantoren > Dalaman > kantoorpagina > gebouwen en contracten 

En en hub is gewoon een plaat waar veel overstappende passagiers hebt en vanaf waar je veel vluchten hebtm dus om een nieuwe hub te openen moet je er gewoon veel naar vliegen, het is niet zo dat je op een knop kan drukken 'nieuwe hub openen'

BTW, je hebt nu 5 soorten vliegtuigen (ATR,CRJ,fokker 100/70,fokker 27/28, e-jet en MD-11) Dat zij er eigelijk te veel

hoeveel soorten word aangeraden want ik ga opnieuw beginnen draai geen winst

4 ofzo, meestal heb ik : dash-8/embraer 195/boeing 737-700 en -900/boeing 787-8

Je moet trouwens niet meteen in het begin beginnen met lange afstandvluchten, zorg er eerst maar voor de je een goede basis hebt ;)

ok mag ik weten welke airline van jou is kan ik even kijken 

Hoi,

je kan beter wachten met terminals te bouwen tot je niet meer weet wat je moet doen met je winst  ;-)

Maar serieus, terminals kosten veel geld en brengen heel weinig op.

En wat betreft de onderhoudskosten dan... je mag drie "families" hebben. Alle 737 toestellen behoren bijvoorbeeld tot één onderhoudsfamilie, en alle Dash turboprops behoren ook tot één onderhoudsfamilie. Dat is omdat ze heel veel onderdelen gemeen hebben met elkaar, en omdat de techniekers slechts één opleiding nodig hebben om aan alle toestellen uit dezelfde categorie te werken. Je kan nakijken tot welke onderhoudsfamilie een vliegtuig behoort als je op de fabriekspagina kijkt bij de details van het vliegtuig In het Engels staat er dan maintenance category.

Als je meer dan drie onderhoudsfamilies hebt, maakt elke bijkomende categorie.je factuur voor onderhoud 15% duurder.

Jan

je kan beter wachten met terminals te bouwen tot je niet meer weet wat je moet doen met je winst  ;-)

Maar serieus, terminals kosten veel geld en brengen heel weinig op.

Inderdaad, en er is niks mis en het standaard AS-afhandelingscontract 

okee bedankt welke airline zijn jullie

Ik heb momenteel alleen een (hele) kleine airline op Devau : http://devau.airlinesim.aero/app/info/enterprise/id/55575/tab/0.1

Ben eigenlijk een beetje aan het wachten op die nieuwe wereld die de komende weken moet gaan komen.

aha die wereld komt er snel aan of /

http://en.airlinesim.aero/portal/2013/10/10/new-cabin-editor-new-game-world-new-project/

hoelang duurt het voordat je vluchten vol zitten ?

Hoi,

dat hangt er van af... mijn Chinese luchtvaartmaatschappij heeft zo'n 30 dagelijkse vluchten tussen Peking en Shanghai die allemaal drie dagen vooraf reeds volgeboekt zijn. Eigenlijk betekent dit dat er ruimte is om nog extra vluchten in te leggen, maar er zijn geen slots meer vrij in Peking. Mijn Egyptische maatschappij heeft enkele routes naar het Midden Oosten die ook goudmijntjes zijn.

Op andere routes krijg ik pas na drie dagen het vliegtuig (ongeveer) vol. Dan moet ik geen extra vluchten inleggen, of ze vliegen leeg  ;-)

Een tip voor wie straks op de nieuwe server gaat beginnen... passagiers nemen bij voorkeur de vluchten met de hoogste ORS rating. Maar de eerste weken op een nieuwe server zijn er meer passagiers dan vliegtuigen. Op zo'n moment mag je je tickets gerust heel duur verkopen. Enige voorwaarde is dat je ORS rating hoger is dan nul. Na verloop van tijd begint competitie een rol te spelen. Dan moet je je prijzen natuurlijk laten zakken.

Jan

Bedankt voor jullie hulp :)

begin het steeds meer te snappen