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[EN/DE] Compensation for update issues // Wiedergutmachungen für die Update-Probleme


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Posted 17.04.2014 - 17:44

[EN]

 

Compensations

 

As you will certainly have noticed, we experienced large scale outages and bad performance for several days this week, after we applied a major upgrade to AirlineSim on Monday.

 

We have decided to provide compensations depending on the affected game worlds this weekend. For all game worlds that have been affected for a rather short time, so all except Quimby, Stapleton and Aspern, we will pause credit consumption for two days, starting Saturday. As Stapleton and Aspern have been affected for a longer time, we will pause credit consumption for four days on these game worlds, starting Friday.

 

Once again, let us tell you that we are deeply sorry for this mishap and we sincerely hope that you will stick with AirlineSim anyway.

 

The AirlineSim Team wishes you happy easter!

 

PS: Keep in mind that the mentioned compensations are for the general outages that have been affecting every user this week. If you and your airline are directly affected by flight cancellations or multiple in-game charges, you can still contact support@airlinesim.aero to request additional support.

 

 

[DE]

 

Wiedergutmachungen

 

Wie ihr sicherlich mitbekommen habt, hatten wir diese Woche über mehrere Tage mit schweren Ausfällen und schlechter Performance zu kämpfen, nachdem wir am Montag ein großes Update für AirlineSim eingespielt hatten.

 

Wir haben uns entschlossen, für die entstanden Beeinträchtigungen dieses Wochenende je nach Spielwelt eine entsprechende Entschädigung zu gewähren. Auf allen Spielwelten, die relativ kurz betroffen waren, also allen außer Quimby, Stapleton und Aspern, werden die Creditabbuchungen ab Samstag für zwei Tage ausgesetzt. Weil Stapleton und Aspern besonders schwer betroffen waren, werden dort die Creditabbuchungen ab Freitag für vier Tage ausgesetzt.

 

Wir hoffen, dass Ihr uns die gemachten Fehler verzeihen könnt und AirlineSim trotz allem weiterhin treu bleibt.

 

Das Team von AirlineSim wünscht frohe Ostern!

 

PS: Denkt daran, dass sich diese Entschädigungen auf die generellen technischen Ausfälle dieser Woche beziehen, die alle Spieler gleichermaßen betroffen haben. Wenn ihr direkt von Flugausfällen oder mehrfachen Abbuchungen betroffen wart könnt ihr euch auch weiterhin für fall-spezifische Hilfe an support@airlinesim.aero wenden.

 

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